दुनिया के सबसे बड़ ऑटोमोबाइल निर्माण देश के रूप में हमरा देश के ऑटोमोबाइल निर्माण उद्योग साल भर तेजी से विकास के रुझान में बा। कार के मालिकाना हक में लगातार बढ़ोतरी के संगे टायर निर्माण उद्योग में भी तेजी से बढ़ोतरी भईल बा। नेशनल ब्यूरो ऑफ स्टेटिस्टिक्स के मुताबिक, जनवरी से दिसंबर 2019 तक घरेलू रबर टायर के आवरण के कुल उत्पादन 842.262 मिलियन रहल, जवन कि साल दर साल 1.9% के बढ़ोतरी बा, जवन कि बतावता कि औद्योगिक स्थिति बहुत निमन बा। रहल बात 2020 में टायर उद्योग के विकास के त चीन बिजनेस इंडस्ट्री रिसर्च इंस्टीट्यूट प्रासंगिक भविष्यवाणी कईले बा, यानी कि 2017 से 2021 तक ऑटोमोबाइल टायर के वैश्विक मांग में 2.3% के चक्रवृद्धि वार्षिक विकास दर से बढ़ोतरी के उम्मीद बा। हमरा देश के टायर उद्योग में एह साल प्रतिस्पर्धा भयंकर बनल रही.

डेलॉयट मैट्रिक्स 410एन के बा
उद्योग जगत के प्रतिस्पर्धा भयंकर बनल रही जवना से पता चलत बा कि उद्योग के मांग बढ़त रही एह से अब कई गो टायर बनावे वाली कंपनी उत्पादकता पर ध्यान देत बाड़ी सँ, आ एगो बड़हन टायर बनावे वाली कंपनी के टायर उत्पादन बढ़ावे के जरूरत बा. हालांकि, उत्पादन प्रक्रिया के दौरान कंपनी के “टायर के क्यूआर कोड पढ़े” के समस्या के सामना करे के पड़ल।

एह कंपनी के बनावल टायर सभ के गोदाम से बाहर निकाले के समय टायर पर छपल क्यूआर कोड पढ़े के जरूरत होला, आ मूल कोड रीडिंग उपकरण में रोटरी कोड रीडिंग के इस्तेमाल होला (यानी कि कुछ सेकंड खातिर रुक जाला, घुमावे ला आ पढ़े ला) एकरा के बहुत समय लागेला अवुरी कंपनी के उत्पादन के संख्या बढ़ावे खाती कंपनी के जरूरत के पूरा नईखे क सकत एहसे कंपनी के तत्काल संबंधित कोड रीडिंग उपकरण बदले के जरूरत बा।

एह कोड रीडिंग समस्या के जवाब में जवना से कंपनी परेशान रहे, स्वचालित डेटा संग्रहण अवुरी औद्योगिक स्वचालन में विशेषज्ञता राखेवाला दुनिया के प्रमुख आपूर्तिकर्ता डाटालॉजिक ओकरा के मैट्रिक्स 410N कोड रीडिंग उपकरण उपलब्ध करवलस, जवना से कंपनी के उत्पादन दक्षता में प्रभावी ढंग से सुधार भईल।

डाटालॉजिक मैट्रिक्स 410N एगो औद्योगिक 2D इमेज आधारित फिक्स्ड औद्योगिक स्कैनर हवे जे मुख्य रूप से सामग्री हैंडलिंग आ लॉजिस्टिक्स वातावरण में ट्रेसेबिलिटी एप्लीकेशन सभ खातिर इस्तेमाल होला।

1. उच्च विनिर्देश के कॉन्फ़िगर करीं
डाटालॉजिक मैट्रिक्स 410एन में फास्ट स्कैनिंग खातिर अल्ट्रा फास्ट इमेज सेंसर दिहल गईल बा।
2. लचीला आवेदन के बा
डाटालॉजिक मैट्रिक्स 410N बहुत लचीला बा आ एकरा के आसानी से एकही डिवाइस रीडिंग स्टेशन के रूप में कॉन्फिगर कइल जा सके ला या फिर कई गो डिवाइस सभ में बिछावल जा सके ला जेह से कि बड़हन इलाका भा कई गो साइड सभ के स्कैन कइल जा सके।
3. विविध कार्य के बारे में बतावल गइल बा
*उपयोग में आसान, ग्राफिक्स सेटिंग्स के समर्थन करे वाला, आ ऑनलाइन मॉनिटरिंग फंक्शन सभ के सपोर्ट करे वाला, जेह में लाइव इमेज डिस्प्ले, आँकड़ा पढ़ल आ निदान सामिल बा;
* इमेज सेविंग के फंक्शन के साथ, पढ़े के परिणाम के समीक्षा कइल जा सकेला;
*एम्बेडेड लेजर साइट आ पेटेंट करावल हरियर बिंदु के साथ, जब स्कैनिंग क्षेत्र में प्रोजेक्ट कइल जाला, त उपयोगकर्ता जल्दी से निर्धारित कर सकेला, बिना कवनो बाहरी सहायक उपकरण भा सॉफ्टवेयर के भी, पढ़े के परिणाम के पुष्टि कइल बहुत आसान बा।
डाटालॉजिक के मैट्रिक्स 410एन कोड रीडिंग उपकरण के संबंधित कार्य के बारे में जानला के बाद बड़ टायर कंपनी बहुत रुचि जतवलस अवुरी उपकरण के परीक्षण कईलस।

परीक्षण के विवरण दिहल गइल बा
1. मूल उपकरण के तुलना में, डाटालॉजिक मैट्रिक्स 410N कोड रीडिंग उपकरण फील्ड डिटेक्शन में अधिक स्थिर बा।

2. टायर के क्यूआर कोड के पढ़े खातिर डाटालॉजिक मैट्रिक्स 410एन कोड रीडिंग उपकरण के नेटवर्किंग विधि के इस्तेमाल से विराम अवुरी मंदी के जरूरत नईखे, जवना से हर टायर के रीडिंग के समय कम हो जाला अवुरी प्रभावी तरीका से मूल आउटपुट बढ़ जाला।

परीक्षण के बाद डाटालॉजिक के मैट्रिक्स 410एन कोड रीडिंग उपकरण के बड़ टायर कंपनी सफलतापूर्वक मान्यता दिहलस, जवना से कंपनी के समग्र उत्पादन में बहुत सुधार भईल। डाटालॉजिक मैट्रिक्स 410N कोड रीडिंग डिवाइस में बहुत बढ़िया रीडिंग प्रदर्शन बा एकरा अलावे, काहेंकी डिवाइस के लेंस बदलल जा सकता, एहसे वास्तविक एप्लीकेशन के मुताबिक विशिष्ट काम करे के दूरी तय कईल जा सकता, जवन कि निर्माण उद्यम खाती जादे उपयोगकर्ता के अनुकूल बा!